YAYASAN AMANAH LATIHAN BERKANUN
(Persatuan Badan Berkanun Malaysia)
KURSUS PERKHIDMATAN PELANGGAN CEMERLANG
OBJEKTIF
  • Mempelajari konsep asas produktiviti dan kualiti dalam perkhidmatan awam.
  • Mempelajari konsep, matlamat dan definisi perkhidmatan kaunter awam.
  • Mengenal pasti keperluan pelanggan masakini serta membantu mencapai kepuasan pelanggan.
  • Mengetahui teknik komunikasi secara berkesan dengan pelanggan.
  • Membentuk sikap positif, motivasi diri serta kerjasama petugas kaunter.
  • Mempelajari elemen-elemen perhubungan sesama manusia yang positif.
  • Mengamalkan cara-cara perhubungan telefon yang berkualiti.
  • Mendalami bagaimana mengendalikan rungutan pelanggan.
KANDUNGAN
  • Pengenalan Produktiviti & Kualiti Dalam Perkhidmatan Awam.
  • Kefahaman Konsep Perkhidmatan Pelanggan.
  • Kualiti Kakitangan Perkhidmatan
  • Pembentukan Imej & Sikap Positif Petugas Pelanggan.
  • Perkhidmatan Pelanggan BerkualitI
  • Kenalpasti Siapa Pelanggan Anda?
  • Keperluan, Kehendak & Ekspektasi Pelanggan.
  • Perhubungan Sesama Manusia Yang Positif.
  • Teknik Berkomunikasi Yang Berkesan.
  • Mengendali Ragam Pelanggan & Pelanggan Yang Sukar.
  • Teknik Mengendali Rungutan Pelanggan.



PESERTA
Terbuka
TAJUK : KURSUS PERKHIDMATAN PELANGGAN CEMERLANG
TARIKH : 30 SEPTEMBER 2020 - 1 OKTOBER 2020
Tempat : KUALA LUMPUR
YURAN UNTUK SEORANG PESERTA
.
Tanpa Penginapan
AHLI 
RM700.00
B/AHLI 
RM800.00
 
* Tanpa Penginapan : Yuran kursus termasuk jamuan ringan pagi/petang dan makan tengahari sahaja 
*Sila (/ ) pilihan di borang penyertaan
PEMBAYARAN :

 

Cek hendaklah dibuat atas nama 'YAYASAN AMANAH LATIHAN BERKANUN Akaun CIMB Bank PWTC: 8000630086

Potongan 10% ahli dan 5% bukan ahli jika sesebuah organisasi menghantar 5 orang atau lebih peserta untuk satu program/kursus. 

SIJIL : Para peserta akan menerima sijil penyertaan
TARIKH TUTUP : 15 SEPTEMBER 2020
CARA MEMOHON : Sila isikan borang dan dikembalikan kepada:-
Setiausaha Kerja
Persatuan Badan Berkanun Malaysia
5-3F, Tingkat 3, Jalan Hentian 1C, Pusat Hentian Kajang off Jalan Reko, 43000 KAJANG
(u.p: Encik Mohd Nadzri Mohd Noor)
Tel. No : 03-87374531/87399249 Fax No : 03-87399250
Laman web - http://www.pbbm.org.my / e-mail- pbbbm@yahoo.com
Borang Penyertaan